Tilmelding til Amatørudstilling

Amatørudstilling 2024, Næstved Kunstforening.

Tilmeldingsblanket for deltagelse i årets amatørudstilling den 13. januar - 18. februar 2024 med emnet "Brydninger" med maks. 3 værker til væg eller podie. Størrelse: maks. 80 cm x 1 m. Værkerne må ikke tidligere have været udstillet i Næstved Kunstforening.
Værker, der skal hænge, er maleri, grafik, tegning, akvarel, foto eller andet. Værker, der skal placeres på podier, er skulpturer eller andet.

Pris for deltagelse: medlemmer 150 kr. - ikkemedlemmer 300 kr.
Et medlemskab af Kunstforeningen koster 250 kr. Ikkemedlemmer kan tegne medlemskab for 2024 og således betale 250 kr. + 150 kr. for medlemskab og deltagelse i amatørudstillingen.

Man kan tilmelde sig digitalt ved hjælp af formularen nederst på siden her. Eller man kan hente tilmeldingsblanketten i Kunstforeningen i åbningstiden eller printe den her fra siden.

Print tilmeldingsblanketten her.

Tilmeldingen skal være modtaget i Kunstforeningen senest den 29. oktober 2023. Umiddelbart efter den 29. oktober modtager alle tilmeldte mail med oplysninger om betaling og praktisk info. Har du spørgsmål eller kommentarer, så ring eller skriv til kasserer@naestvedkunstforening.dk / 2046 5830.

Jeg ønsker at deltage med maks. 3 værker:

Navn
Postnummer